Ini yang terjadi saat lagu kebangsaan Malaysia dinyanyikan

roy AZ
roy AZ

Kepada Malaysia dan Indo...sy harapkan sebelum membalas komen negafif tgok dulu identiti seperti gambarnya..byknya yg melagakan Malaysia dan Indo bukan yg Islam..dan yg masih belajar sekolah fikiran belum matang...jd jgn kita yg Islam terikut sekali...

2 jam yang lalu
sarif 09
sarif 09

Macam ni ke hormat lagu negara org di indonesia

Hari Yang lalu
GUA THE JAK MANIA
GUA THE JAK MANIA

MAKANYA KALO NGUCAP BERFIKIR DULU MALAYSIAL. KALIAN UCAP SEMUA NEGARA ITU ANJING. KAU...NEGARA KAU YANG ANJING (MALAYSIAL) TAK SADAR KAU NI YA RUPANYE. BANGSAT KAU. NEGARA BANCI. KALAH TIDAK TERIMA, TERUS NGATAIN NEGARA YG MENANG ATAS DIA, DIA KATAIN ANJING. GILIRAN MENANG PUN SAME. BANGSAT KAUUU. NEGARA YG BELOM PERNAH TAU DI JAJAH KAYA GINI NIH. NGELUNJAKKJ.

2 hari yang lalu
skeptis robot
skeptis robot

tanpa inggris malaysia bukan negara merdeka..

4 hari yang lalu
Ren John
Ren John

menurut usa mereka suka di panggil anjing kerna anjing ada lah simbolik bala tentera yang hebat. dog in war @ anjing dalam peperangan.. yang penting jangan donkey hahaha..itu kan keldai yg selalu di bodoh2in

5 hari yang lalu
Protozzt79 mie
Protozzt79 mie

Bagaimana ya kalau tiba2 stadiumnya runtuh disaat suporter nya menghina org sebegini tentu banyak yg insaf kembali kejalan Allah..

5 hari yang lalu
faizwan shah
faizwan shah

Mulai detik ini hormat untuk Indonesia tiada sudah. Smpai bila Malaysia harus sabar ?

6 hari yang lalu
Irlana 123
Irlana 123

tidak ada bayi jika tidak ada sperma ya begitu juga hal seperti ini

7 hari yang lalu
Qayszikri Qaisar
Qayszikri Qaisar

I am from Malaysia... And i watch this video for so many times. Iโ€™m curious actually. Why do people have to fight and say bad things towards another country? I mean.. it is just a game. We donโ€™t have to take such an action and say bad things. Malaysia really appreciate Indonesia.. and i think most of u guys( indonesia) appreciate Malaysia. I didnโ€™t blame indonesia only.. but Sometimes Malaysia did the same thing๐Ÿ˜ฅSo i hope ๐Ÿคž Malaysia and Indonesia will be together. Iโ€™m sorry if i hurt someone feelings but.. i was just giving an advice๐Ÿ˜„

7 hari yang lalu
Daryl Azeem
Daryl Azeem

maaf ya malaysia emang gitu indonesia tapi aku nga bakal ngejek kalian ๐Ÿ––peace ok

11 hari yang lalu
Danu Fadilah
Danu Fadilah

Gosok gigi dulu sana warga Malaysia mulutlu bau kloset

12 hari yang lalu
Rendi Septiono
Rendi Septiono

Takan ada asap jika tak ada api

13 hari yang lalu
Vicky Febriansyah
Vicky Febriansyah

Haha malasiya ben bosok๐Ÿ˜‚

19 hari yang lalu
IXN CHN
IXN CHN

Malaysia JANCOK

21 hari yang lalu
MUHAMMAD ARI
MUHAMMAD ARI

Malaysia itu anjing , malaysia itu anjing hu uuu hu uuu malaysia itu anjing salam supporter balistik balikpapan

23 hari yang lalu
teman baik ku buku
teman baik ku buku

Aku nak sangat rakyat malaysia dan indonesia baik-baik tapi aku x kuat nak hadap semua ni sorangยฒ... *So plesss baca dan sebarkan* *Jangan sampai benda yang kecik ni berjangkit kepada anak cucu kita* *Sebenarnya rakyat malaysia dan indonesia tiada apaยฒ masaalah cuma segelintir pihak yang tidak bertanggung jawab yang cuba memecah belah kan tali silaturahim antara dua negara ini* Islam sangat menuntut persaudaraan dan pertalian silaturahim sesama umatnya. Dalam beberapa hadis, turut ditegaskan bahawa sesiapa yang memutuskan tali silaturahim, tidak akan memasuki syurga. Antaranya, dari Jubair Ibnu Muthโ€™im r.a, berkata bahawa Rasulullah s.a.w bersabda: โ€œTidak akan masuk syurga seorang pemutus, iaitu pemutus tali kekerabatan.โ€ Dengan itu, silaturahim harus dijaga sebaik-baiknya agar tidak terputus dan juga tidak dihumban ke neraka kelak. Islam sangat mementingkan perhubungan silaturahim atas beberapa sebab, antaranya; #1 โ€“ Membuktikan Ketaatan Kepada Allah S.w.t Hamba yang taat adalah hamba yang melakukan apa-apa saja perintah Allah s.w.t. Antaranya dengan menjaga hubungan sesama manusia turut mendapat keredaan Allah s.w.t kerana perintah Allah yang tidak sukakan perpecahan dalam kalangan umatnya. Rasulullah s.a.w bersabda; โ€œBarang siapa yang beriman kepada Allah dan hari akhir hendaklah ia menyambung tali silaturahim.โ€Hadis Riwayat Bukhari Lalu, golongan yang gemar memecahbelahkan masyarakat dan memutuskan hubungan persaudaraan Islam sudah tentulah mereka yang tidak mentaati Allah s.w.t, iaitu dengan tidak mengendahkan arahan Allah *Salam dari malaysia* *Tolong sebarkan jika anda masih cintakan perdamaian* ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š

24 hari yang lalu
Rico Nando
Rico Nando

Jangan salahkan kami (INDONESIA) kalo kami membalas lebih kejam dari perbuatanmu (MALAYSIA SEMENANJUNG BANCI RASIS ANJING MENTAL MALING)

Bulan Yang lalu
Abdillah Gaming
Abdillah Gaming

Malaysia konyol

Bulan Yang lalu
man photostudio
man photostudio

"SAYA AMAT KAGUM SAMA INDONESIA KERANA UDAH JADI ANJING MENGEMIS MINTA SAMA MALAYSIA BANTU... HAHHAHA

Bulan Yang lalu
Putri Ivan
Putri Ivan

Trigerred malaysia anjing

4 hari yang lalu
FUCK MALINGSIA
FUCK MALINGSIA

saya sebagai orang MALINGSIA nyesel karna menghina indonesia yerlebih dahulu

Bulan Yang lalu
Viktor Rio
Viktor Rio

Malaydoggiestyles dasar negara entot .. negara mesum

Bulan Yang lalu
Viktor Rio
Viktor Rio

Malay Cykablyat

Bulan Yang lalu
Opa Nova
Opa Nova

Malaysia sma indonesia mirip seperti persip dan persija Setuju like

Bulan Yang lalu
SZ lovers
SZ lovers

Malaiysa itu kontol babi anjing

Bulan Yang lalu
Saa Idah
Saa Idah

Pasal bola pun nak gaduh .......

Bulan Yang lalu
Recxy Sxy
Recxy Sxy

Ya Allah...terima kasih Ya Allah kerana memberi balasan malapetaka berupa gempa dan tsunami kepada Indonesia di Sulawesi sehingga beribu-ribu jiwa yang mati dan parah setelah mereka menghina Malaysia...Ya Allah berikanlah Indonesia pengajaran berupa bencana gempa dan tsunami setiap masa dan hilangkan lagi beribu-ribu nyawa bangsa Indonesia yang barbar ini sehingga Indonesia berlutut memohon pertolongan antarabangsa termasuk dari Malaysia...Ya Allah turunkanlah gempa dan ranapkanlah rumah mereka rata dengan tanah sehingga mereka juga mati tertimbus didalam tanah , lemaskan mereka dengan air laut tsunami mu ya Allah dan matikan mereka dalam keadaan terhina...Amin ya rabbal alamin....sesungguhnya Indonesia ini sangat biadap kepada Malaysia...

Bulan Yang lalu
Hanif Alamsyah
Hanif Alamsyah

Lambene podo kopoken rak tau di di jogo cangkeme,anggere ngomong sak penake dewe,rak ngajeni negoro liyo,seko perkoro cilek ngene iki iso marai lunture kedamaian

Bulan Yang lalu
Keanu 20 GAMING
Keanu 20 GAMING

"Negaraku" kalo versi gue =negara ku yang anjing

Bulan Yang lalu
Budi Wigas
Budi Wigas

Ketahuilah wahai bangsa malaise, karena ulah dan perilaku kalian selama inilah yg memuat banyak bangsa yg membencimu ..., maka introspeksilah ... !!!

Bulan Yang lalu
curang dulu baru menang
curang dulu baru menang

1:21 besari suaranya malaysia

Bulan Yang lalu
Dave Strider
Dave Strider

Malaysia kalau dibaikin malah ngelunjak yah? Dasar Negara Fudan! Kerjaanya ngulumin Falus sih dasar homo.

Bulan Yang lalu
Abun Bintara
Abun Bintara

Mampus pak eko

Bulan Yang lalu
iffara adira
iffara adira

Wey menyirap sial,

Bulan Yang lalu
Joker Mania
Joker Mania

Indonesia keras bro

Bulan Yang lalu
Mobile_Legends_GaMeRzS Chanel
Mobile_Legends_GaMeRzS Chanel

Bodoh tak ada adap ke lagu korang kitaorang ejek marah

Bulan Yang lalu
gigit gigit
gigit gigit

apa orang indonesia ini

Bulan Yang lalu
Kucing Kucing
Kucing Kucing

indog tak reti bahasa tak ada disiplin langsung kerja isap konek pak jokowi wakakakaka apa ape pun bibik rumah aku kirim salam

Bulan Yang lalu
Herry Surbakti
Herry Surbakti

Malingsial itu anjing ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Bulan Yang lalu
ErenFxD FxD
ErenFxD FxD

7 Sejarah Malaysia Yang Jarang Diketahui Orang Indonesia Malaysia bukan saja bangsa tetangga bagi Indonesia, namun juga saudara serumpun karena sama-sama berasal dari nenek moyang yang sama yakni Bangsa Melayu Kuno (Austronesia). Maka, sudah sepantasnya bagi kita sebagai Bangsa Indonesia untuk mengenal lebih jauh tentang Malaysia. Berikut, ane sajikan 7 sejarah Malaysia yang jarang diketahui Orang Indonesia

2 bulan yang lalu
Hafiz Beckham
Hafiz Beckham

Walau apa pun..bagi aku..simple saja..indonesia ka...malaysia ka...kita adik beradik...tengkar,tengking,caci maki,hina,bergaduh sekali pun..kita tetap utuh dan perkasa...,cuma segelintir orang yang tidak memikirkan maruah dan kedaulatan satu bangsa,satu negara..contohnya Lagu Kebangsaan Negara..bukan nyanyian semata mata,kata kata yang kita keluarkan dari mulut itu masa menyanyi,setiap satu kata merupakan doa kita,dan cinta akan "tanah tumpahnya darahku" mesej yang aku ingin sampaikan dan nilai murninya..bukan aku nak berpura pura bagus,baik.. CONTOHNYA- JIKA ADA ORANG LAIN,MAKSUD AKU TIDAK KIRA AGAMA,BANGSA..WARGANEGARA LAIN MENJATUHKAN (MALAYSIA DAN INDONESIA) NAMA,IMEJ,LAGU NEGARA,SEJARAH,KEDAULATAN,KEAGUNGAN,MENGAIBKAN PEMIMPIN DAN SEBAGAINYA..apabila situasi ini berlaku...PERCAYA ATAU TIDAK KALIAN SEMUA..KEBANGKITAN DAN AMUKAN,GABUNGAN,SERUMPUN,ASAL USUL,NENEK MOYANG, ADAT DAN KASIH SAYANG SESAMA KITA WALAUPUN ADA SENGKETA, DI SAAT ITU LA KUASA DAN IBARAT DARAH DAGING,ADIK BERADIK(MALAYSIA DAN INDONESIA) SECARA LANGSUNGNYA PIHAK YANG CUBA MENGUGAT SALAH SATU DARIPADA KITA,KITA AKAN BERSATU...ITULAH MALAYSIA DAN INDONESIA.. :)

2 bulan yang lalu
Ana Mardiana
Ana Mardiana

indon kalah hahahah indon anjing nangis

2 bulan yang lalu
Norman Ng
Norman Ng

Wkwkwkwkw di menit 1:22 ada org teriak Malaysia Jancuk.. Sebenernya bukan negara Malaysia yg sialan.. Yg sialan tuh org melayu di sana. Semua bego2 bangsat rasis

2 bulan yang lalu
Azka Putra
Azka Putra

Lagu Malaysia jancok asu dokk

2 bulan yang lalu
Bintang Asmoro
Bintang Asmoro

Malingsial gak berani away ke Indonesia

2 bulan yang lalu
farid SH
farid SH

Malaysia anjing di bunuh saja.

2 bulan yang lalu
Zaid singh
Zaid singh

Malaysia anjing dibunuh saja

2 bulan yang lalu
SweetBeauty Kosmetik
SweetBeauty Kosmetik

Bahasa jiwa bangsa...kata2 negatif menunjukkan bagaimana perilaku...

2 bulan yang lalu
Christ Marta
Christ Marta

Kok gw yg malu ya

2 bulan yang lalu
roy AZ
roy AZ

Korang ni x belajar Dr kesilapan...kita Nusantara majoriti Islam pulak...pastu akhir zaman...bergaduh berpecah plak...X maluke...org kafir cakap Yes padan muka dh berpecah...pastu kalau perang(jauhkan) mati dua2 masuk neraka jahanam sebab bunuh sedara seislam...haram..lagi haru...pikirlah yang bergaduh ni budak budak sekolah je...yg besar dewasa tolong lerai...

2 bulan yang lalu
rohaimi jiang
rohaimi jiang

Indonesia dan malaysia sebenarnya kayak kk adik, kalo soal selisih faham dan bergaduh yaw biasalah namanya kk adik, yaa saling maaf aja,kan baikan lagi.. Mmng kalo lagi kesel dan marah sama kelakuan malaysia yaa gondok dan pengen mukul, yaa namanya kk adik pasti mereka juga begitu kepada Indonesia,kalo harus perang pasti gak ada yg kalah dan menang kita sama"kalah karna sdh saling bunuh sesama saudara sendiri,gk ada yg di untungkan.. Yg jelas org kafir akan ambil keuntungan dgn peperangan itu.. Semua pasti menginginkan kedamaian.. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

2 bulan yang lalu
rohaimi jiang
rohaimi jiang

Indonesia dan malaysia sebenarnya kayak kk adik, kalo soal selisih faham dan bergaduh yaw biasalah namanya kk adik, yaa saling maaf aja,kan baikan lagi.. Mmng kalo lagi kesel dan marah sama kelakuan malaysia yaa gondok dan pengen mukul, yaa namanya kk adik pasti mereka juga begitu kepada Indonesia,kalo harus perang pasti gak ada yg kalah dan menang kita sama"kalah karna sdh saling bunuh sesama saudara sendiri,gk ada yg di untungkan.. Yg jelas org kafir akan ambil keuntungan dgn peperangan itu.. Semua pasti menginginkan kedamaian.. ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ‘Œ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜ƒ

2 bulan yang lalu
Ryzal Almarazy
Ryzal Almarazy

Aduh.. behenti la bertengkar.. tak ada faedahnya... Kita serumpun .๐Ÿ˜

2 bulan yang lalu
Cupu Geniuz
Cupu Geniuz

MALINGSIAL PUNYA LAGU KMERDEKAAN..MALINGSIAL KPAN MERDEKANYA YA?? BUKANYA ITU LAGU TERANG BULAN YG DI NYANYIIN..LAGU KBNGSAAN AJA HASIL JIPLAK..TRUS MW BUAT LAGU KBNGSAAN MASIH PAKAI SAUEMBARA..TRUS SEJARAHNYA MERDEKA DI MANA MALINGSHIT..MALINGSHIT ITU MASIH NUMPANG DI NEGARA INGGRIS..RAKYAT MALINGSIAL KURANG LEBIHNYA SAMA KAYAK ISRAEL..KACUKAN AMERIKA..HAHAHA

2 bulan yang lalu
Hilal Zulfikar
Hilal Zulfikar

Au Ah Gelap

2 bulan yang lalu
Rotator _kurma
Rotator _kurma

Hadeh,time 2011,bendera malaysia kurang satu jalur,pastu pihak indo minx maaf,kiteorang maafkn,xde provokasikn hal mcm nie,gajah depan mate x nampak,semut jauh korang nampak!! So sape x bertamadun nih? Ha?tapi aq tau ade jugak orang indo yg ade otak ,ade akal, malas eden nk layan ๐Ÿ˜›

2 bulan yang lalu
Dela 1996
Dela 1996

kesalahan 1 jalur astaga kesalahan minor bahkan tak nampak ada kesalahn. lain hal, kau tengok bendera merah putih kebalik? bendera poland bro, that's too much. Mikir bisa tak?

Jam Yang lalu
alin putri
alin putri

dAN MAAF ATAS VIDIO INI DARI KAMI

2 bulan yang lalu
alin putri
alin putri

KAMI INDONESIA SEPOTER KAMI IALAH MILITAN KAMI DITAK TAKUT DENGAN SIAPA PUN KAMI DI SINI UNTUK MU INDONESIA KU MALAYSIA MAJU KAMI JUGA MAJU SAMPAI DARAH PENGHABISAN. SALAM DARI SAYA SEPOTER INDONESIA

2 bulan yang lalu
Fatihah Al
Fatihah Al

Hahaha sedium tak cukup bajet wkwkwkw fuck idonesia

2 bulan yang lalu
Lupi Monkey
Lupi Monkey

kikikiki..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ƒ๐Ÿ˜„๐Ÿ˜…๐Ÿ˜†..wewit...nice...

2 bulan yang lalu
Aditya Gunawan Putra
Aditya Gunawan Putra

Plz, tunjukan bahwa kita bangsa yang bermoral... Walaupun dihina tapi kesopanan harus dijaga.... Hal yang dilakukan diatas itu gada gunanya sma sekali, Indo mala di cap negara yang bodoh klo smua orang cara berpikir nya spt itu.... Walaupun bendera Indonesia kebalik waktu itu, ya pasti kita marah si, tpi gagini jg cara balesnya... Bales dengan prestasi, jan bar-bar.. Smuga dikasi pencerahan

2 bulan yang lalu
ienaxx official
ienaxx official

malaysia x pernah hina korg kn...viral kn yg korg hina malaysiaa. tk pernh knn...korg jer yg lebihh..bru sikit kena bash dah memekak mcm anjingg...korg viral kn bila malaysia hina indonesia...tp bila korg hina kami, we just let it..sbb mls nk gaduh psl prkara kecil tuu...kami tk pernah hina negara kamu kannn...so jgn la nak hina kmi...masing" nk pertahankn negara masing"..tp bukn dgn cara niiii....

2 bulan yang lalu
sofiey sazlieyn
sofiey sazlieyn

last2 kalah jugakk eee tak malu

2 bulan yang lalu
almizan sahara
almizan sahara

ni la namenye indo takde maruahhh !!! Time lagu kalian dimainkan kalian semua diam kalau Malaysia punya lagu kebangsaan di Boo kan...cuba jadi manusia tu menghormati antara satu sama lain jgn nak maki je kejenye !

2 bulan yang lalu
almizan sahara
almizan sahara

di Boo Boo kan...Bodo sangat ni

2 bulan yang lalu
almizan sahara
almizan sahara

indo tak hormat lagu Malaysia tapi bila Malaysia tak hormat lagu kalian korang makin makii kan bodoh betul la

2 bulan yang lalu
green pea
green pea

For Malaysians, don't be like them. Kalau kita rasa kiita berpelajaran dan berakal fikiran jangan buat macam ni kat negara lain bila diorg visit our country for games. Jadikan ia tauladan because it was not our maruah yg tercalar, maruah country diorg yg tercalar as tuan rumah, don't lower your standard dohยฏ\_(ใƒ„)_/ยฏ I know for a fact not all Indonesians are like these people at the stadium or some people in this comment section, there are a lot of educated and classy people in Indonesia and we love and appreciate people like you. Salam serumpunโค

2 bulan yang lalu
SWEETENEMY INSIDEZ
SWEETENEMY INSIDEZ

nampak sangat fan indonesia itu tidak beradap n fanatik... jgn asyik cari kesalahan orang lain jika diri sdri pun x betul.... bila kalah....buat kecoh....baling batu baling botol.....

2 bulan yang lalu
Heavy Breathing Cat
Heavy Breathing Cat

lol.. mau balas dendam balas lah.. tapi sedih ya liat kalian.. yang bendera diterbalikkan bukan warga rakyat malaysia yg edit gambar. tetapi kamu sanggup tidak menghormati lagu kami. gak papa lah. tuhan saja yang tahu. lol.. you guys want to revenge? go on. But It's sad seeing you guys like this. The 'upside down' flag was a small thing and even your president is ashamed how you guys are overreacting over a small thing. It's not us malaysians who edit the flag of yours.. but you guys still mock our national song. It's alright. keep going with your childish behaviors. It's all in god's hands.

2 bulan yang lalu
Am PSG
Am PSG

Indinesia miskin negara mundur suka menghina negara org boooo indoggsial

2 bulan yang lalu
Am PSG
Am PSG

Boooo indogsial

2 bulan yang lalu
koko prasetyo
koko prasetyo

Simak saja sambil tertawa dalam hati. Toh tidak tertawa terbahak-bahak.๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Ini hanya permainan, bola lagi yang dimainin.

2 bulan yang lalu
Adnando Sebastian
Adnando Sebastian

Ada yang tau spongebob si perairan mana?

2 bulan yang lalu
ุฏูŠู„ ุฃูƒู…ู„
ุฏูŠู„ ุฃูƒู…ู„

bila sukan...hilang semua saranan rasulullah agar umat islam bersatu dan berakhlak mulia...hanya kerna sukan.. sanggup gadaikan pesan rasulullah...

2 bulan yang lalu
Ipul Ipul
Ipul Ipul

Untukmu malingsial... Kami tidak akan se rasis itu jika kalian tak memulai, kami tidak akan lupa saat kalian pukul satu saudara kami waktu di main di malingsia.. Ingatlah satu saudara kami anda pukul itu adalah memori yg tak akan kami lupakan.. Jika anda tidak brani datang di indonesia untuk mendukung malingsia berlaga, maka tunggu kami datang di malingsia di saat malingsia vs indonesia nanti karna mental kami tak se ciut nyali suporter malingsia yg brani cuma di kandang.. Salam untukmu saudara reFUCKblik malingsial

2 bulan yang lalu
yana ika
yana ika

betul

2 bulan yang lalu
KANG DODO
KANG DODO

Salah siapa bikin gara" di gituin aja marah itulah rasanya dulu supoter malasia ngatain Indonesia anjing apa salahnya dulu kenapa di katain anjing kenapa ada masalah apa dulu ha?

2 bulan yang lalu
Flappy Bird
Flappy Bird

org indonesia sentiasa bersangka buruk dan menghina malaysia. Negara besar tapi hati tk besar, mcm biuh di laut tak ada quality

2 bulan yang lalu
Dea Ananda
Dea Ananda

Malingsia suka klaim budaya indonesia, kris, wayang kulit, batik, reok Ponorogo, angklung lagu rasa sayangge dll. Satu persatu budaya indonesia diakui unesco, mampus lu malingsia gk bisa klaim budaya indonesia lagi, karena udah di akui unesco, lu sadar diri malingsia lu gk punya budaya semua budaya indonesia yang ada di malingsia dibawa sama imigran Indonesia dari berbagai suku dan malingsia cuma bisa ngakuin budaya bangsa orang lain sebagai budaya sendiri, kemerdekaan lu aja di kasih dari Inggris bukan hasil perjuangan

2 bulan yang lalu
ahay And
ahay And

Malaysia anjing. Hhh malingsial anjing

2 bulan yang lalu
Rangga Kusuma
Rangga Kusuma

Malaysia itu anjeng malaysia itu anjeng

2 bulan yang lalu
Salim Gamers
Salim Gamers

malaysia ANJING

2 bulan yang lalu
cyber anonymous
cyber anonymous

Mereka loh gak ada sporter malaysia gak ada yang brani nonton di indonesia penakut

2 bulan yang lalu
Al Amin Aidid
Al Amin Aidid

bodoh punya Indon tak reti nak hormat lagu kebangsaan Malaysia dulu sukan sea 2017 semi final kitorang hormat lagu kebangsaan kau

2 bulan yang lalu
Afizah love Islam
Afizah love Islam

Walaupun dihina jgn hina balik. Klo masing-masing dok menghina sampai kiamat pun xhabis. Akhirnya dpt apa? Dpt dosa adalah...Love Malaysia...

2 bulan yang lalu
azila ambia
azila ambia

indonesia kalah kalah kalah mundur

2 bulan yang lalu
Diaz Rolika
Diaz Rolika

Negara Malaysia bisa ya JIBLAK budaya negara orang

2 bulan yang lalu
Green Light
Green Light

Hina saja terus.... hahahaha

2 bulan yang lalu
GAMER M.I.K
GAMER M.I.K

Sekurang2nya menghormatilah lagu kebangsaan negara Malaysia.Kami mengutuk pon Tapi Kami menghormati lagu kebangsaan Indonesia.

2 bulan yang lalu
GAMER M.I.K
GAMER M.I.K

Takda beza Malaysia dgn Indonesia.Indonesia ckp Malaysia anjing LPS Tu Malaysia ckp indonesia anjing.sepatutnya xperlu Nk membalas balik.Biar tuhan Saja yg membalas perbuatan mengutuk ni

2 bulan yang lalu
Kaum Moba Naik Haji
Kaum Moba Naik Haji

0:49 sambutan meriah untuk negara Malaysia

2 bulan yang lalu
Kaum Moba Naik Haji
Kaum Moba Naik Haji

Indonesia nak damai dgn negara giveaway mcm malaysie ? Tak patut lah...

2 bulan yang lalu
Blueviss Gaming
Blueviss Gaming

Emang bener Malaysia itu anjing,buktinya budaya Dan apapun asal claim?

2 bulan yang lalu
siti Youndhalia Nirwan
siti Youndhalia Nirwan

Lebih baik indonesia punya rasa malu daripada malaysia gak punya rasa malu pun

2 bulan yang lalu
Muhammad Hairie
Muhammad Hairie

Semua diatas muka bumi ni sama sahaja dong..kalau kami kamu gelar malaysia anjing...kamu yang indonesia pun seperti anjing juga..๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚..

2 bulan yang lalu
Ahmad Syukran Naim
Ahmad Syukran Naim

saya sebagai warga Malaysia, amat kecewa dengan perangai supporter indonesia. siang malam mengharapkan negara serumpun bersatu. malahan dihina sebegini oleh negara jiran. gak apa apa. thanks indonesia :)

2 bulan yang lalu
Rihana 01
Rihana 01

Ini pembalasan dari kucing malaya yang sombong. Mana ga ada penonton yang make pakean ultra malaya anjing.

2 bulan yang lalu
no val
no val

lo ada suporter malingsia psti dah kencing di celana,ayo klau berani kami tunggu di ASIAN GAMES

2 bulan yang lalu
GAMER HP
GAMER HP

AYO INDONESIA BRANII

2 bulan yang lalu
iAmierliciious
iAmierliciious

Suatu masa nanti, pasti kita akan bersatu

2 bulan yang lalu
Double 7
Double 7

Hahahaha indon bodoh, perangai macam bdk2.. Patotlah indon selalu kena bencana tsunami, gunung berapi, gempa bumi.. Rakyat nya kebanyakkan hati macam setan, bodoh indon babi negara pendosa

2 bulan yang lalu
kiwi Chan
kiwi Chan

Sama Negara gua sama negara Asean lain itu yang jagain legara lu dari bencana alam yah๐Ÿ™„๐Ÿ˜’

2 bulan yang lalu
kiwi Chan
kiwi Chan

Yah sakit hati bgt lu pas di panggil anjing sama kita di curangin juga blm sama please deh nonton Malaysia yel yel Indonesia anjing negara lu yang duluan and start all of this shit

2 bulan yang lalu

Berikutnya